Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Sep 2024 14:38:09 +0300

Tere!

Peipsiääre Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/23403 
aadressile Tartu maakond, Peipsiääre vald, Kadrina küla, 14241 
Sassukvere-Kadrina tee// Lümati küla, 14102 Lümati-Kadrina tee// Sassukvere 
küla, tee// Ago// Fimsi// Järva// Jõe// Kaveka// Kubja// Kubjaoja// 
Looritsa// Martini// Mikumärdi// Müürsepa// Oja// Ojanurme// Ojaääre// 
Olpri// Radase// Ristiku// Soome// Tamme// Tiidu// Tosso// Vahimäe// 
Vana-Tosso// Veskivälja (Sassukvere küla passiivne elektroonilise side 
juurdepääsuvõrk) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Edastan projekti kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27114875>  (menetlus nr: 
451211), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Peipsiääre Vallavalitsus) või menetleja (RAIMOND VÕIMRE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister